Heja kycklingarna!!

Medans jag stod och diskade efter middagen så började självklart matchen och missade ju då även målet. Va fan mamma, det är match..då ska man inte kolla på sjukhusprogram och absolut inte sätta mig på diskning preciiiis just då. Men nu sitter jag iaf bänkad framför tvn och kollar:) Men i lugn och ro?? Åh nej inte då, har en hund som är helt galen och ska busa och han förstår, eller vill inte förstå vad tyst och lägg av betyder. Får väll ta och busa med han när det är halvlek eller paus eller va det nu heter, att man aldrig lär sig:P

Och man hör ju att det är skottar som är på besök..säckpipan spelar fint över planen;) Sicken stämning och gisses vad spelarna måste bli peppade där på plan:D
Nej nu ska jag titta på fotbollen och inte sitta här:)

ojj, 2 - 0 där, HEJA KYCKLINGARNA!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0