lite av sommaren i bildväg



Åkte till Dyrön med familjen för att hälsa på lite släkt:) HEEEELT underbart där!



Kan inte göra annat än att älska utsikten för deras hus



Tyckte denna va lite rolig:)



Färjan på väg hem.





Cykelfestivalen intog lilla samhället:P Fredag kväll innebar självklart utgång och Rydell & Quick uppträdde. Grymma är dom och sån jäkla fart i låtarna.





Och nej, ingen jazz vi lyssnade på;)





hahah, jag och min pojk<3



På förfesten fredan
Foto: Sofia



Jag och ida påväg till mega tältet där kvällen skulle spenderas med vänner, skratt och skaka rumpa:) Vädret kunde varit bättre dock, men det  öste ju inte ner iaf:P
Foto: Sofia



Utgång till tältet öven på lördagen:) här är tim, jag och Viktor. Mina old classmates



Åkte till Borås med Ida en kväll för att äta på Thai silk (världens bästa thairesturang) och kolla på Salem Al Fakir som skulle uppträda:)



Jag matchar väggen ganska snyggt, eller?;)



Salem Al Fakir!!!!







Mobilen tar inte dom bästa bilderna men ögonblicket var iaf inte fel här:)



GRYMMA KILLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0