Packar

Åkte iväg till min pojkvän vid 4 för att mysa. Vi gick till pizzerian och åt och efter det gick vi en skön promenad. Kändes dock som att jag inte skulle få behålla maten och så fick jag skoskav, mellan tårna. Går i ett par grymma flippflopps som tränar rumpaoch lår lite extra när man går. Dom är riktigt bra då jag får träningssvärk när jag gått i dom:)

Kom nyss hem efter att ha pussat min prins hejdå för imån åker jag ner till syster och Helsingborg:) Saknar henne och det ska bli riktigt kul att bara få vara vi två. Tjejsnack, promenader, shopping och bad:) Ska bli jätte kul! Men problemet är att jag kommer ha för mkt kläder med mig..ska bara vara borta i tre dagar och har med mig kläder för typ en vecka..om inte mer:S Får ta och se över min packning lite tror jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0