Söndag 11 juli

Känner mig riktigt duktig. Gick upp ur sängen vid 10 idag, gjorde frukost, hämtade tidningen och sen städade jag och min man huset:) Måste ju vara fint nu när mamma och hennes man kommer hem. Dom har varit i Skottland i en vecka med några kompisar och bilat, whisky älskare som dom är;) Ska bli skönt att få hem dom trots att det har varit hur skönt som helst att vara ensam hemma.

Får se vad som händer senare..blir troligen sola och springa i vattenspridaren med vovven så man kan svalka sig lite. Har 30 grader här nu och det är huuuur kvavt som helst, avlider nästan.

menmen, nu ska jag fixa tidningarna så dom ligger i rätt ordning när mamma ska läsa dom:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0