101003

FY FAN säger jag bara. Min förkylning hade blivit bättre igår men nu är den värre igen:( va ju på Erik Hassle igår (helt underbart, berättar mer senare) och det va så jäkla kallt inne på sticky fingers där han spelade. Dom hade föör bra aircondition där inne alltså så att det drog kallt. Jag och Ida stod och frös, jag kackade mer eller mindre tänder. Visst är det bra med bra luft men detta va lite till överdrift alltså. Sen att jag har så ont i halksen kan ju bero på att jag sjöng som en galning i varje låt;) heheh.

Nu sitter jag och försöker få lite matte gjort men det går sådär, avskyr matte! Har chips och ett stort glas vatten  bredvid med som håller mig sysselsatt ist:P

Bilder från Hassle kommer snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0