100917

Sitter i skolan och pinas på min andra håltimma för dagen. Hur kan dom lyckas få in två håltimmar på en dag?? Fy fan säger jag bara. Men ska snart iväg på min sista lektion och förhoppningsvis ska vi kolla på film för jag har inte riktigt huvudet med mig så här i slutet på veckan.
Känner att min träningsvärk kommer smygandes med och ska det bli värre (vilket jag antar) så kommer jag inte kunna komma upp ur sängen imån:P Första gången igår på två år som jag tränade volleyboll och det kändes. Vi blev pinade med mycket spänstträning så mina ben is killing med;)




Bild lånad från: http://www.sollentuna.se/Global/bilder/se_gora/Idrott/Volleyboll.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0